תובנות חדשות לצד התפתחויות טכנולוגיות מהירות הובילו לשינויים רבים בתחום עיצוב האתרים לאינטרנט ב-5 השנים האחרונות. אם פעם העיצוב היה בעיקר מותאם לאופיו של בעל האתר או לכל היותר לאופי העסק ולפלטפורמה עליה נבנה האתר, כיום משנצבר ידע רב על התנהגות הגולשים באתרים, מה הם אוהבים ומה מחפשים, העיצוב מספק למפתחים ול- בניית אתרים את האפשרות להציע לגולשים קו...
גרין קאסט הינה חברה המנהיגה מהפכה בענף הבניה: בלוקי תבנית ליציקה, החוסכים 50% מזמן הבניה. והשוס הכי גדול, אותו החלטנו להדגיש משמעותית בשפה המותגית: בניה ירוקה. מה זה אומר? גם חומר ממוחזר, גם בידוד תרמי שחוסך עלויות חימום/קירור ועוד. פיתחנו שפה הלוכדת בתוכה את שני האלמנטים החשובים של המותג, שנדמים כמנוגדים: עולם הטבע הרך מצד אחד (בצבעוניות, בסמל הצומח ועוד) ועולם הבניה הנוקשה (בקוד הטיפוגרפי, בשפה הריבועית, באינפוגרפיקות ועוד) מצד שני. בנוסף, מכיוון שהטכנולוגיית ייצור הבלוק חדשנית, יחסית לתחום הבניה השמרני, החלטנו להתכתב עם עולם ההייטק, סביבת מסך ואווירה ממשקית. וכך, כל ערכי הליבה של המותג - חדשנות, סביבתיות ואיכות - מתלכדים יחד לשפה אחת שלמה
כדי להסביר אודות חשיבותו של מיתוג לעסק בכלל ובישראל בפרט, חשוב לתת קצת רקע על העולם העסקי בישראל. התחרות בשוק המקומי כמעט בכל התחומים, החל מתחום האופנה ועד לתחום המסעדנות או בעלי המקצוע השונים היא מאוד גדולה. השוק הישראלי איננו שוק גדול מאוד כמו למשל השווקים באירופה או בארצות הברית וכל לקח פוטנציאלי שיכול להיות רלוונטי לעסק שלכם הוא בדיוק אותו הל...
עוד לא הייתה מעולם כזאת הזדמנות למפרסמים. בואו נראה מה היה לנו, ומה יש לנו עכשיו. היו לנו מסעות פרסום בעיתונים וקמפיינים שיווקיים, ואירועי קידום מכירות, ושלטי חוצות, וג'ינגלים, וסרטי פרסומת ולא ידעו המפרסמים אפילו בשום רגע עם ההשקה שלהם תצליח או לא! אם המוצר שלהם יתחבב על ההמונים ומה יהיה אפקט הפרסום. אף פעם לא ידעו. לפעמים זה לקח כמה שנים להבין...
לכבוד שבוע העיצוב בירושלים חוברים וי מייק קארפטס לצמד המעצבים הגרפיים הירושלמי, סטודיו גרוטסקה. איתם טובול ושירה גליק להוטים באותה המידה אחר תבניות, צבעים ותקשורת ישירה. יחד הם צברו תיק עבודות עשיר של עיצוב גרפי ודיגיטלי, מסחרי כמו גם עצמאי. לאחר חודשיים של שיחות אינטנסיביות, באופן דיגיטלי ופנים אל פנים, יצרו שני הגופים האלה עבודות המדברות זו עם זו. אל מול שטיח חדש של ההולנדים. המורכב מעפרונות, עבודה קפדנית של איסוף פרטים לכדי שלם הרמוני אחד, בוחרים סטודיו גרוטסקה לבצע מהלך הפוך ולפרק עשרות דימויים ומסרים, בצורה רנדומלית שאין לדעת מה תוצאתה תניב דרך שימוש ב-144 פנקסים מלאי דימויים. בעוד השטיח חי בדיאלוג עדין עם הקהל וקיומו תלוי בהפרדה ממנו, אצל גרוטסקה הקהל מוזמן לבוא ולתלוש כל דף שירצה, ולמעשה העבודה תלויה באינטראקציה זו. יחד, שתי העבודות מהדהדות תהליך בלתי פוסק של כתיבה ומחיקה, גילוי וכיסוי
פעם הייתה פקולטה אחת לכלכלה ומכסימום 2 פקולטות ללימודי רפואה. היום בנוסף לאוניברסיטאות חדשות, הטכניון ועוד אנו מוצפים במכללות בין תחומיות ולא בין תחומיות, אוניברסיטה פתוחה שמבטיחה לך תואר ועוד מאות קורסים טובים בתחומים מקצועיים שונים. מה כל זה אומר? שיש היום הרבה יותר מאשר בעבר המון עורכי דין, אנשים שלמדו כלכלה ומינהל עסקים, בוגרי לימודי תקשורת,...
PRACTIC הוקם בשנת 2003 על ידי אורלי שפירא וסיפק מאז שירותי ייעוץ וליווי שיווקי ליותר מ-100 לקוחות. בPRACTIC איננו מתמקדים באסטרטגיה אלא בתוצאות, לכן אנו מקדישים 90% מהזמן ליישום תהליכים שיווקיים במטרה להגיע ליעדים שנקבעו. הכלים בהם אנו משתמשים יצירתיים ועדכניים וכוללים פעילויות מסורתיות כמו שיתופי פעולה ופנייה ממוקדת ללקוחות ופעילויות דיגיטליות עם הכלים המתקדמים ביותר.
מיתוג מסעדת "נחמן" החלבית המעולה שיושבת בכיכר המוזיקה. הקו שבחרנו בו הוא שחור לבן בלבד. אפילו בלי אפורים. אז איך בכל זאת מכניסים "צבע" כדי לא להשאיר את העיצוב מאופק מדי? בכל זאת, מסעדה עם פיצות טעימות ועשירות בטירוף. התמקדנו בטקסטורות וקווים ידניים שונים, שמעניקים מקצב ג'אזי - שמהווה השראה עיקרית - לכל מוצר. החל מהלוגו, וכלה באלמנטים הגרפים הנלווים. התוצאה שהתקבלה מקלילה אפילו מארז פיצה צבוע שחור, אבל יחד עם זאת לא גורמת למותג להתפס כפיצריה שכונתית, אלא שומרת על פאסון
לא מעט אנשים במדינת ישראל ניזונים ממדורי ביקורת. זה מתחיל ממדורי אוכל, עובר למדורי ספרים, פוליטיקה ועוד. זהו המצע עליו הם מתבססים ואשר מוביל להשקפת עולמם ובהמשך- לרכישה תלוית ביקורת. אם הם קראו על מסעדה טובה, הם כבר ידברו על זה בסלון, אחר כך הם יגיעו אליה, וזה בדיוק מה שהם יעשו כאשר יחליטו לקנות את הספר המומלץ, לראות את הסרט הנהדר וכו'. אנשים רבי...

הדרך אולי להסביר מהו פרסום יכולה לעבור בעיקרון גם דרך מקרר גבינות, או כל סטנד צרכנות אחר שבהחלט יוצר תחושת אי בטחון באשר לאפשרות שהגאודה של משק X תגבר על הגאודה של משק Y. שאלת השאלות היא אגב, לא מהי הגאודה הכי טובה כי כידוע על טעם ועל ריח ממש לא צריך להתווכח, אלא מיהו אותו משרד פרסום שמקדם את הגאודה וזה בעצם יסביר בבוא העת, למה הגאודה של X מתמעטת...
×