קידום אורגני (Search Engine Optimization) הינה שיטת קידום שמטרתה הקפצת האתר למקומות הגבוהים ביותר בגוגל, הרי כל אתר רוצה להיות בעמוד הראשון של גוגל. מחקרים מראים שמעטים הלקוחות שעוברים לחיפוש בדף השני של גוגל ולכן ככל שאתה יותר למעלה במנוע החיפוש קופצים הסיכויים לכניסות לאתר של העסק דבר שגורם ללקוחות פוטנציאליים - משמע רווחים, לידים ומכירות. עבו...
רשת האינטרנט הפכה להיות הקניון הכי ענק, צפוף ומבוקש של מיליוני קונים פוטנציאליים שמחפשים, קונים ומוצאים את מבוקשם. משווים מחירים, מזמינים מוצרים און ליין ומתנהלים תוך כדי ישיבה בכורסא. הכול זמין, נגיש ומעולם לא היה קל יותר לעשות קניות החל מפריטי ריהוט וכלה במזון הביתה. זהו עידן הנוחות, הבחירה, ההשוואה והקלות הבלתי נסבלת של העולם הוירטואלי, הכול כל...

אחרי חודשים של פיתוח - קוטפים את פירותיו של המיתוג מחדש של גינות קהילתיות ירושלים (היינו חייבים את המשחק מילים...). בתחילת התהליך שאלנו את עצמנו מה הרלוונטיות של גינה קהילתית לעת הזאת? הפיתרון היה להצמד לערכים הבסיסיים שהגינה טומנת בתוכה: טבע/חיים, קהילה/חברה ופשטות/תמימות (במובן החיובי של המילה). פיתחנו שפה שמהדהדת את המגע עם האדמה, צבעונית ומרובת אלמנטים, שמסודרים כמו ערוגות


מיתוג מסעדת "נחמן" החלבית המעולה שיושבת בכיכר המוזיקה. הקו שבחרנו בו הוא שחור לבן בלבד. אפילו בלי אפורים. אז איך בכל זאת מכניסים "צבע" כדי לא להשאיר את העיצוב מאופק מדי? בכל זאת, מסעדה עם פיצות טעימות ועשירות בטירוף. התמקדנו בטקסטורות וקווים ידניים שונים, שמעניקים מקצב ג'אזי - שמהווה השראה עיקרית - לכל מוצר. החל מהלוגו, וכלה באלמנטים הגרפים הנלווים. התוצאה שהתקבלה מקלילה אפילו מארז פיצה צבוע שחור, אבל יחד עם זאת לא גורמת למותג להתפס כפיצריה שכונתית, אלא שומרת על פאסון
לכבוד שבוע העיצוב בירושלים חוברים וי מייק קארפטס לצמד המעצבים הגרפיים הירושלמי, סטודיו גרוטסקה. איתם טובול ושירה גליק להוטים באותה המידה אחר תבניות, צבעים ותקשורת ישירה. יחד הם צברו תיק עבודות עשיר של עיצוב גרפי ודיגיטלי, מסחרי כמו גם עצמאי. לאחר חודשיים של שיחות אינטנסיביות, באופן דיגיטלי ופנים אל פנים, יצרו שני הגופים האלה עבודות המדברות זו עם זו. אל מול שטיח חדש של ההולנדים. המורכב מעפרונות, עבודה קפדנית של איסוף פרטים לכדי שלם הרמוני אחד, בוחרים סטודיו גרוטסקה לבצע מהלך הפוך ולפרק עשרות דימויים ומסרים, בצורה רנדומלית שאין לדעת מה תוצאתה תניב דרך שימוש ב-144 פנקסים מלאי דימויים. בעוד השטיח חי בדיאלוג עדין עם הקהל וקיומו תלוי בהפרדה ממנו, אצל גרוטסקה הקהל מוזמן לבוא ולתלוש כל דף שירצה, ולמעשה העבודה תלויה באינטראקציה זו. יחד, שתי העבודות מהדהדות תהליך בלתי פוסק של כתיבה ומחיקה, גילוי וכיסוי
כאשר אומרים קוקה קולה, או פייסבוק, אין צורך להוסיף תיאורים והסברים, היות וכל אדם שחי בעולם המודרני, ידע לבטח על מה מדברים. מה הופך או המותגים הללו לכל כך מוכרים? ומדוע ישנם מותגים אשר אינם תופסים את ההמונים? הכל שאלה של מיתוג. על אף שהשנה מסתמנת עלייה של כ – 2% בפתיחת עסקים חדשים בהשוואה לשנים קודמות (וזאת לאחר ירידה של 4.4% בפתיחת עסקים חדשים בש...
בעולם המיתוג המסורתי, הכול הרבה יותר ברור. עסקים משקיעים לא מעט בספרי מיתוג עבי כרס, המפרטים את החוקים והתקנות הנוגעים ללוגו, לצבעי המותג, לשפה החזותית, לשפה הוורבלית וליישומים השונים שלהם באמצעי מדינה שונים. אין ספר מיתוג שנכתב בעשורים האחרונות שאינו מתייחס גם ליישומה של שפת המותג בעולם הדיגיטלי, אולם בעלי עסקים רבים, למדו על בשרם בדרך הקשה, כי...
פעם הייתה פקולטה אחת לכלכלה ומכסימום 2 פקולטות ללימודי רפואה. היום בנוסף לאוניברסיטאות חדשות, הטכניון ועוד אנו מוצפים במכללות בין תחומיות ולא בין תחומיות, אוניברסיטה פתוחה שמבטיחה לך תואר ועוד מאות קורסים טובים בתחומים מקצועיים שונים. מה כל זה אומר? שיש היום הרבה יותר מאשר בעבר המון עורכי דין, אנשים שלמדו כלכלה ומינהל עסקים, בוגרי לימודי תקשורת,...
החלום על הקמת חברת סטאראפ שתשבור את השוק הוא חולם שקורץ לרבים, אולי בשל העובדה שלעיתים רחוקות אנו נתקלים בכותרות מבצבצות מהעיתונים, המספרות על אקזיט של חברת סטאראפ כזו או אחרת, בסכומים של מיליוני ועד מיליארדי שקלים. ברוב המקרים, חברות הסטאראפ מצליחות להגיע לשלבי פיתוח המוצר, אולם המקום בו הן נכשלות הוא כניסה אל השוק ויצירת חשיפה רחבה וקשר עם הקהל...
×