שפה חזותית חדשה ומקיפה לקואליציית תג מאיר: אור במקום טרור, אשר מהווה נדבך חשוב מאוד במציאות הישראלית העכשווית. אנחנו גאים מאוד בתוצאה, ועוד יותר גאים לקחת חלק בתהליך שהארגון עבר. ראשית, החלטנו לשמר את הצבעוניות המקורית (בולטת מאוד בסבך הארגונים המקבילים) אך לוותר על הלוגו (מילולית הלוגו היה תג, שמאיר...). שנית, החלטנו לחזק את המימד היהודי של הארגון ולהבליט את המוטו - סור מרע ועשה טוב . שלישית, פיתחנו שפה דואלית שמגיבה לפשעי שנאה מחד (באמצעות אייקון של "איקס" יחד עם המלל "סור מרע", ומדגישה את היוזמות החיוביות מאידך (באמצעות אייקון של "וי" יחד עם המלל "עשה טוב". בנוסף כמובן שדאגנו לעצב סט אייקונים, ניירת, גריד פרסומי ואתר אינטרנט
וואו! זה היה מסע ארוך ממעמקי הים ועד לירושלים, בואכה אזור תעשייה תלפיות. איך ממתגים מחדש את הצוללת הצהובה?! איפה מתחילים ואיך מונעים מכל האוהדים השרופים שלה לא לצאת בהפגנה "למה גנזו את סמל הצוללת?"... החלטנו להתמקד באווירה האורבנית והנוכחת שמביא האזור בו הצוללת שוכנת, ולוותר על השפה הפסיכדלית ששאבה השראה מהביטלס. עיצבנו לוגוטייפ בעברית ובאנגלית, ומשם זרמנו לעולם שכולו פסים. במקביל עבדנו על עיצוב מחדש לאתר, שאוטוטו יעלה לאוויר, וכל שאר מה שצוללת צריכה. שזה, בעיקר, סטייל
בחיים שום דבר לא קורה יש מאין. אם אנחנו רוצים להצליח אנחנו חייבים להשקיע בהצלחה שלנו הרבה מאוד עבודה קשה ותכנון. דבר זה נכון גם לתהליכי מיתוג עסקי. תהליכי מיתוג עסקי דורשים לעשות תחקיר אודות השוק לפני ההתחלה שלו. תחקיר זה צריך לכלול מחקר אודות העסק שאותו אנחנו רוצים למתג בשביל שנדע מה היתרונות שלו, מה הוא מציע, מה ייחודי בו ובמה הוא שונה מעסקים אחר...
גרין קאסט הינה חברה המנהיגה מהפכה בענף הבניה: בלוקי תבנית ליציקה, החוסכים 50% מזמן הבניה. והשוס הכי גדול, אותו החלטנו להדגיש משמעותית בשפה המותגית: בניה ירוקה. מה זה אומר? גם חומר ממוחזר, גם בידוד תרמי שחוסך עלויות חימום/קירור ועוד. פיתחנו שפה הלוכדת בתוכה את שני האלמנטים החשובים של המותג, שנדמים כמנוגדים: עולם הטבע הרך מצד אחד (בצבעוניות, בסמל הצומח ועוד) ועולם הבניה הנוקשה (בקוד הטיפוגרפי, בשפה הריבועית, באינפוגרפיקות ועוד) מצד שני. בנוסף, מכיוון שהטכנולוגיית ייצור הבלוק חדשנית, יחסית לתחום הבניה השמרני, החלטנו להתכתב עם עולם ההייטק, סביבת מסך ואווירה ממשקית. וכך, כל ערכי הליבה של המותג - חדשנות, סביבתיות ואיכות - מתלכדים יחד לשפה אחת שלמה
גרין קאסט הינה חברה המנהיגה מהפכה בענף הבניה: בלוקי תבנית ליציקה, החוסכים 50% מזמן הבניה. והשוס הכי גדול, אותו החלטנו להדגיש משמעותית בשפה המותגית: בניה ירוקה. מה זה אומר? גם חומר ממוחזר, גם בידוד תרמי שחוסך עלויות חימום/קירור ועוד. פיתחנו שפה הלוכדת בתוכה את שני האלמנטים החשובים של המותג, שנדמים כמנוגדים: עולם הטבע הרך מצד אחד (בצבעוניות, בסמל הצומח ועוד) ועולם הבניה הנוקשה (בקוד הטיפוגרפי, בשפה הריבועית, באינפוגרפיקות ועוד) מצד שני. בנוסף, מכיוון שהטכנולוגיית ייצור הבלוק חדשנית, יחסית לתחום הבניה השמרני, החלטנו להתכתב עם עולם ההייטק, סביבת מסך ואווירה ממשקית. וכך, כל ערכי הליבה של המותג - חדשנות, סביבתיות ואיכות - מתלכדים יחד לשפה אחת שלמה

וואו! זה היה מסע ארוך ממעמקי הים ועד לירושלים, בואכה אזור תעשייה תלפיות. איך ממתגים מחדש את הצוללת הצהובה?! איפה מתחילים ואיך מונעים מכל האוהדים השרופים שלה לא לצאת בהפגנה "למה גנזו את סמל הצוללת?"... החלטנו להתמקד באווירה האורבנית והנוכחת שמביא האזור בו הצוללת שוכנת, ולוותר על השפה הפסיכדלית ששאבה השראה מהביטלס. עיצבנו לוגוטייפ בעברית ובאנגלית, ומשם זרמנו לעולם שכולו פסים. במקביל עבדנו על עיצוב מחדש לאתר, שאוטוטו יעלה לאוויר, וכל שאר מה שצוללת צריכה. שזה, בעיקר, סטייל


עוד לא הייתה מעולם כזאת הזדמנות למפרסמים. בואו נראה מה היה לנו, ומה יש לנו עכשיו. היו לנו מסעות פרסום בעיתונים וקמפיינים שיווקיים, ואירועי קידום מכירות, ושלטי חוצות, וג'ינגלים, וסרטי פרסומת ולא ידעו המפרסמים אפילו בשום רגע עם ההשקה שלהם תצליח או לא! אם המוצר שלהם יתחבב על ההמונים ומה יהיה אפקט הפרסום. אף פעם לא ידעו. לפעמים זה לקח כמה שנים להבין...

מיתוג למבשלת אודיז המיוצרת בכפר גלעדי שבגליל העליון, וצופה להר החרמון. המתכון של אודיז הועבר מאב לבנו, שאהבתם לבירה דחפה אותם להקים במשותף את המבשלה הצפונית. מעיין "עין השומר", אשר נובע למרגלות החרמון, מספק את המים הטהורים המשמשים לייצור הבירה. מבשלת אודיז כוללת שלושה סוגי בירה. כל אחד מהם מקבל את טעמו הייחודי מהטרואר הגלילי. את כל זה ארזנו יחד לסדרת תוויות מהנוף הגלילי, כאשר בכולם החרמון צופה ממעל, והחיות הטיפוסיות לאזור נוכחות לאורך כל הדרך. התוצאה שהתקבלה הינה חוויה גלילית-ישראלית ייחודית בצבעים, בטקסטורות ובאווירה הכללית
מיתוג מחדש של תזמורת פירְקַת אלנוּר למוסיקה קלאסית מזרחית. פרויקט מאתגר ומרגש, שאפשר לנו לחשוב מחדש על מהי מוסיקה ערבית קלאסית במרחב שלנו וכיצד מבטאים אותה ויזואלית. הפיצוח הגיע כשנפל הז'יטון שהשפה שאנחנו רוצים ליצור, ומקווים שגם הצלחנו, היא שפה שמתאימה לכל תזמורת קלאסית מהשורה הראשונה באשר היא, מתוך הסתכלות בינלאומית ולא בהכרח לוקאלית. היה לנו העונג לעבור את המסע הזה יחד איתם. מאחלים לפירקת אלנור הצלחה רבה בארץ ומחוצה לה
בשנים האחרונות עולם הצרכנות השתנה, הצרכנים חסמו עצמם לערוצי השיווק המקובלים, יש להם יס/הוט עם ממירים מקליטים, והם מריצים קדימה את הפרסומות בטלויזיה, הם מתעלמים מהפרסומות או מעמודי הפרסומות בעיתונים, והגלישה שלהם באינטרנט הפכה לנטולת מודעות, אם בשל חוסמי מודעות או בשל התעלמות מוחלטת מהפרסום.הם לא מתעניינים יותר בבאנרים הקופצים, בכפתורים או במודעות...
×