רשת האינטרנט הפכה להיות הקניון הכי ענק, צפוף ומבוקש של מיליוני קונים פוטנציאליים שמחפשים, קונים ומוצאים את מבוקשם. משווים מחירים, מזמינים מוצרים און ליין ומתנהלים תוך כדי ישיבה בכורסא. הכול זמין, נגיש ומעולם לא היה קל יותר לעשות קניות החל מפריטי ריהוט וכלה במזון הביתה. זהו עידן הנוחות, הבחירה, ההשוואה והקלות הבלתי נסבלת של העולם הוירטואלי, הכול כל...

עיצוב לוגו לקבוצת מדריכי הטיולים "על המקום", כחלק ממיתוג ושפה חזותית מקיפה. טיפוס האות העברי מבוסס על שילוט רחוב ישן בירושלים, שפותח לפונט שלם. העיצוב משקף את העיסוק העדכני והנוסטלגי של "על המקום" בירושלים החדשה והארצית וחיי היום יום שלה. ובעיקר את מה שהם מנסים להזכיר כל יום: כשהולכים ברחוב בירושלים, כל רחוב, זה אף פעם לא סתם רחוב וסיפור מרתק כלשהו תמיד מסתתר מעבר לפינה
בחיים שום דבר לא קורה יש מאין. אם אנחנו רוצים להצליח אנחנו חייבים להשקיע בהצלחה שלנו הרבה מאוד עבודה קשה ותכנון. דבר זה נכון גם לתהליכי מיתוג עסקי. תהליכי מיתוג עסקי דורשים לעשות תחקיר אודות השוק לפני ההתחלה שלו. תחקיר זה צריך לכלול מחקר אודות העסק שאותו אנחנו רוצים למתג בשביל שנדע מה היתרונות שלו, מה הוא מציע, מה ייחודי בו ובמה הוא שונה מעסקים אחר...
אחרי חודשים של פיתוח - קוטפים את פירותיו של המיתוג מחדש של גינות קהילתיות ירושלים (היינו חייבים את המשחק מילים...). בתחילת התהליך שאלנו את עצמנו מה הרלוונטיות של גינה קהילתית לעת הזאת? הפיתרון היה להצמד לערכים הבסיסיים שהגינה טומנת בתוכה: טבע/חיים, קהילה/חברה ופשטות/תמימות (במובן החיובי של המילה). פיתחנו שפה שמהדהדת את המגע עם האדמה, צבעונית ומרובת אלמנטים, שמסודרים כמו ערוגות
אז יש לכם עסק והוא עובד לא רע..., אבל אתם רוצים לפתח אותו ולצמוח ביחד אתו. אחד הצעדים הכי חשובים לפיתוח וצמיחה של כל עסק הוא פרסום ושיווק נכון שלו בקרב כלל הציבור וקהלי היעד שלו בפרט. כיום הפלטפורמה שבה אנשים מכל חלקי הציבור נמצאים באופן שווה ונגיש היא כמובן האינטרנט. כאשר אנחנו רוצים לשווק העסק שלנו אנחנו חייבים לשווק אותו גם באינטרנט וגם מחוצה...
מיתוג מסעדת "נחמן" החלבית המעולה שיושבת בכיכר המוזיקה. הקו שבחרנו בו הוא שחור לבן בלבד. אפילו בלי אפורים. אז איך בכל זאת מכניסים "צבע" כדי לא להשאיר את העיצוב מאופק מדי? בכל זאת, מסעדה עם פיצות טעימות ועשירות בטירוף. התמקדנו בטקסטורות וקווים ידניים שונים, שמעניקים מקצב ג'אזי - שמהווה השראה עיקרית - לכל מוצר. החל מהלוגו, וכלה באלמנטים הגרפים הנלווים. התוצאה שהתקבלה מקלילה אפילו מארז פיצה צבוע שחור, אבל יחד עם זאת לא גורמת למותג להתפס כפיצריה שכונתית, אלא שומרת על פאסון
החלום על הקמת חברת סטאראפ שתשבור את השוק הוא חולם שקורץ לרבים, אולי בשל העובדה שלעיתים רחוקות אנו נתקלים בכותרות מבצבצות מהעיתונים, המספרות על אקזיט של חברת סטאראפ כזו או אחרת, בסכומים של מיליוני ועד מיליארדי שקלים. ברוב המקרים, חברות הסטאראפ מצליחות להגיע לשלבי פיתוח המוצר, אולם המקום בו הן נכשלות הוא כניסה אל השוק ויצירת חשיפה רחבה וקשר עם הקהל... 

העובדה שלוקחים מוצר ומעבירים אותו תהליך של מיתוג, אמור לגרום למותג הזה לחיות מעבר למה שהוא. כלומר גם ספה של ניקולטי עשויה לגרום לך לפרוץ בבכי מהתרגשות אם אתה מתחבר לערכים של המותג, שבמובנים רבים מתחבר גם אליך. אז איך בעצם גורם לנו המותג לייצר אליו רגשות. הרי בסופו של דבר מדובר בספה או חולצה או המבורגר, ולמה אנו חוזרים ורוכשים את אותם מותגים ומפגיני...
מיתוג למבשלת אודיז המיוצרת בכפר גלעדי שבגליל העליון, וצופה להר החרמון. המתכון של אודיז הועבר מאב לבנו, שאהבתם לבירה דחפה אותם להקים במשותף את המבשלה הצפונית. מעיין "עין השומר", אשר נובע למרגלות החרמון, מספק את המים הטהורים המשמשים לייצור הבירה. מבשלת אודיז כוללת שלושה סוגי בירה. כל אחד מהם מקבל את טעמו הייחודי מהטרואר הגלילי. את כל זה ארזנו יחד לסדרת תוויות מהנוף הגלילי, כאשר בכולם החרמון צופה ממעל, והחיות הטיפוסיות לאזור נוכחות לאורך כל הדרך. התוצאה שהתקבלה הינה חוויה גלילית-ישראלית ייחודית בצבעים, בטקסטורות ובאווירה הכללית

הדרך אולי להסביר מהו פרסום יכולה לעבור בעיקרון גם דרך מקרר גבינות, או כל סטנד צרכנות אחר שבהחלט יוצר תחושת אי בטחון באשר לאפשרות שהגאודה של משק X תגבר על הגאודה של משק Y. שאלת השאלות היא אגב, לא מהי הגאודה הכי טובה כי כידוע על טעם ועל ריח ממש לא צריך להתווכח, אלא מיהו אותו משרד פרסום שמקדם את הגאודה וזה בעצם יסביר בבוא העת, למה הגאודה של X מתמעטת...
×