שפה חזותית חדשה ומקיפה לקואליציית תג מאיר: אור במקום טרור, אשר מהווה נדבך חשוב מאוד במציאות הישראלית העכשווית. אנחנו גאים מאוד בתוצאה, ועוד יותר גאים לקחת חלק בתהליך שהארגון עבר. ראשית, החלטנו לשמר את הצבעוניות המקורית (בולטת מאוד בסבך הארגונים המקבילים) אך לוותר על הלוגו (מילולית הלוגו היה תג, שמאיר...). שנית, החלטנו לחזק את המימד היהודי של הארגון ולהבליט את המוטו - סור מרע ועשה טוב . שלישית, פיתחנו שפה דואלית שמגיבה לפשעי שנאה מחד (באמצעות אייקון של "איקס" יחד עם המלל "סור מרע", ומדגישה את היוזמות החיוביות מאידך (באמצעות אייקון של "וי" יחד עם המלל "עשה טוב". בנוסף כמובן שדאגנו לעצב סט אייקונים, ניירת, גריד פרסומי ואתר אינטרנט
תהליך מיתוג המודרני הוא תהליך במסגרתו העסק המדובר יוצר לעצמו שם בשוק, כך שהצרכנים הפוטנציאלים יכירו אותו וירצו לקנות דווקא ממנו. לשם זאת, לא מספיק לייצר נייר מכתבים עם לוגו יפה וכמה ברושרים, אלא צריך למצוא דרך אמיתית לבדל את העסק אל מול המתחרים. בעולם התחרותי והאינטנסיבי שאנחנו חיים בו היום לא מדובר במשימה פשוטה כלל וצריך לדעת איך לנצל את הכלים ה...
העובדה שלוקחים מוצר ומעבירים אותו תהליך של מיתוג, אמור לגרום למותג הזה לחיות מעבר למה שהוא. כלומר גם ספה של ניקולטי עשויה לגרום לך לפרוץ בבכי מהתרגשות אם אתה מתחבר לערכים של המותג, שבמובנים רבים מתחבר גם אליך. אז איך בעצם גורם לנו המותג לייצר אליו רגשות. הרי בסופו של דבר מדובר בספה או חולצה או המבורגר, ולמה אנו חוזרים ורוכשים את אותם מותגים ומפגיני...

כאשר אומרים קוקה קולה, או פייסבוק, אין צורך להוסיף תיאורים והסברים, היות וכל אדם שחי בעולם המודרני, ידע לבטח על מה מדברים. מה הופך או המותגים הללו לכל כך מוכרים? ומדוע ישנם מותגים אשר אינם תופסים את ההמונים? הכל שאלה של מיתוג. על אף שהשנה מסתמנת עלייה של כ – 2% בפתיחת עסקים חדשים בהשוואה לשנים קודמות (וזאת לאחר ירידה של 4.4% בפתיחת עסקים חדשים בש...
גרין קאסט הינה חברה המנהיגה מהפכה בענף הבניה: בלוקי תבנית ליציקה, החוסכים 50% מזמן הבניה. והשוס הכי גדול, אותו החלטנו להדגיש משמעותית בשפה המותגית: בניה ירוקה. מה זה אומר? גם חומר ממוחזר, גם בידוד תרמי שחוסך עלויות חימום/קירור ועוד. פיתחנו שפה הלוכדת בתוכה את שני האלמנטים החשובים של המותג, שנדמים כמנוגדים: עולם הטבע הרך מצד אחד (בצבעוניות, בסמל הצומח ועוד) ועולם הבניה הנוקשה (בקוד הטיפוגרפי, בשפה הריבועית, באינפוגרפיקות ועוד) מצד שני. בנוסף, מכיוון שהטכנולוגיית ייצור הבלוק חדשנית, יחסית לתחום הבניה השמרני, החלטנו להתכתב עם עולם ההייטק, סביבת מסך ואווירה ממשקית. וכך, כל ערכי הליבה של המותג - חדשנות, סביבתיות ואיכות - מתלכדים יחד לשפה אחת שלמה
בחיים שום דבר לא קורה יש מאין. אם אנחנו רוצים להצליח אנחנו חייבים להשקיע בהצלחה שלנו הרבה מאוד עבודה קשה ותכנון. דבר זה נכון גם לתהליכי מיתוג עסקי. תהליכי מיתוג עסקי דורשים לעשות תחקיר אודות השוק לפני ההתחלה שלו. תחקיר זה צריך לכלול מחקר אודות העסק שאותו אנחנו רוצים למתג בשביל שנדע מה היתרונות שלו, מה הוא מציע, מה ייחודי בו ובמה הוא שונה מעסקים אחר...
עוד לא הייתה מעולם כזאת הזדמנות למפרסמים. בואו נראה מה היה לנו, ומה יש לנו עכשיו. היו לנו מסעות פרסום בעיתונים וקמפיינים שיווקיים, ואירועי קידום מכירות, ושלטי חוצות, וג'ינגלים, וסרטי פרסומת ולא ידעו המפרסמים אפילו בשום רגע עם ההשקה שלהם תצליח או לא! אם המוצר שלהם יתחבב על ההמונים ומה יהיה אפקט הפרסום. אף פעם לא ידעו. לפעמים זה לקח כמה שנים להבין...
אירועים היום כפי שכולנו מבינים, הם לא רק אירוע. בעולם של מיתוג, הפך המיתוג ליוזמה פרטית וכל אירוע שמכבד את עצמו, מצטייד בשלל אינסטרומנטים שממתגים אותו. אם לעסק ממותג יש את השם והלוגו הנכון, הניירת והאתר, הרי שלאירוע ממותג יש את הנוסחה שלו להגיד: אני הכי טוב והיום עושים את זה בכל מיני דרכים. זה מתחיל מעיצוב האירוע, קביעת קונספט נושא (כן אין היום סתם...
העובדה שלוקחים מוצר ומעבירים אותו תהליך של מיתוג, אמור לגרום למותג הזה לחיות מעבר למה שהוא. כלומר גם ספה של ניקולטי עשויה לגרום לך לפרוץ בבכי מהתרגשות אם אתה מתחבר לערכים של המותג, שבמובנים רבים מתחבר גם אליך. אז איך בעצם גורם לנו המותג לייצר אליו רגשות. הרי בסופו של דבר מדובר בספה או חולצה או המבורגר, ולמה אנו חוזרים ורוכשים את אותם מותגים ומפגיני...
מיתוג מחדש של תזמורת פירְקַת אלנוּר למוסיקה קלאסית מזרחית. פרויקט מאתגר ומרגש, שאפשר לנו לחשוב מחדש על מהי מוסיקה ערבית קלאסית במרחב שלנו וכיצד מבטאים אותה ויזואלית. הפיצוח הגיע כשנפל הז'יטון שהשפה שאנחנו רוצים ליצור, ומקווים שגם הצלחנו, היא שפה שמתאימה לכל תזמורת קלאסית מהשורה הראשונה באשר היא, מתוך הסתכלות בינלאומית ולא בהכרח לוקאלית. היה לנו העונג לעבור את המסע הזה יחד איתם. מאחלים לפירקת אלנור הצלחה רבה בארץ ומחוצה לה
פעם הייתה פקולטה אחת לכלכלה ומכסימום 2 פקולטות ללימודי רפואה. היום בנוסף לאוניברסיטאות חדשות, הטכניון ועוד אנו מוצפים במכללות בין תחומיות ולא בין תחומיות, אוניברסיטה פתוחה שמבטיחה לך תואר ועוד מאות קורסים טובים בתחומים מקצועיים שונים. מה כל זה אומר? שיש היום הרבה יותר מאשר בעבר המון עורכי דין, אנשים שלמדו כלכלה ומינהל עסקים, בוגרי לימודי תקשורת,...
חלל עבודה טכנולוגי מעורר השראה הממוקם בבית הנסן, ומעודד מצוינות וחשיבה יצירתית תוך מתן גישה חופשית לכלי ייצור דיגיטליים מתקדמים. מטרת פיקו מייקרס היא הנגשת כלי הייצור המתקדמים ויצירת קהילת מייקרים מקומית תוך שילוב אוכלוסיות מגוונות מהעיר. פיקו מייקרס מצויד במיטב הכלים ליצירה דיגיטלית כולל מדפסות תלת ממד, ערכות ארדואינו ועוד. פיתחנו עבורו שפה מיתוגית שנעה בין שפה טכנולוגית מתקדמת לבין שפה משחקית וקורצת. התוצאה היא שפה עדכנית בעלת תנועה שמדגישה תהליכים, אבל כאלה שנעשים בכיף. שווה לקפוץ לשם, ואם יש לכם ילדים/ות בגילאים המתאימים, רוצו לרשום אותם
פתרונות מעשיים המתמחה בייעוץ לעסקים בישראל סיפקה שרותים מגוונים לעשרות חברות ועסקים והיא מעודכנת בנעשה בעולם העסקי של העסקים והחברות. לקוחותיינו באים מענפים מגוונים: יזמי הי-טק , בתי דפוס, מסעדות, רואי חשבון, יזמי נדל"ן ,רופאים, בתי תוכנה , ספקי שרותיי תוכנה,בוני ומקדמי אתרים, מעצבות פנים, טכנאים, נגריות, בתי מלאכה,מקומות לאירועיםעסקיים,מפעלים  ועוד... כמו כן פתרונות מעשיים עובדת עם מרכזי מעוף ומורשה לחנוך עסקים באמצעות סניפי מעוף מטעם משרד הכלכלה וחברה פעילה בלשכת היועצים העסקיים בישראל.  
כאשר אומרים קוקה קולה, או פייסבוק, אין צורך להוסיף תיאורים והסברים, היות וכל אדם שחי בעולם המודרני, ידע לבטח על מה מדברים. מה הופך או המותגים הללו לכל כך מוכרים? ומדוע ישנם מותגים אשר אינם תופסים את ההמונים? הכל שאלה של מיתוג. על אף שהשנה מסתמנת עלייה של כ – 2% בפתיחת עסקים חדשים בהשוואה לשנים קודמות (וזאת לאחר ירידה של 4.4% בפתיחת עסקים חדשים בש...

מיתוג מסעדת "נחמן" החלבית המעולה שיושבת בכיכר המוזיקה. הקו שבחרנו בו הוא שחור לבן בלבד. אפילו בלי אפורים. אז איך בכל זאת מכניסים "צבע" כדי לא להשאיר את העיצוב מאופק מדי? בכל זאת, מסעדה עם פיצות טעימות ועשירות בטירוף. התמקדנו בטקסטורות וקווים ידניים שונים, שמעניקים מקצב ג'אזי - שמהווה השראה עיקרית - לכל מוצר. החל מהלוגו, וכלה באלמנטים הגרפים הנלווים. התוצאה שהתקבלה מקלילה אפילו מארז פיצה צבוע שחור, אבל יחד עם זאת לא גורמת למותג להתפס כפיצריה שכונתית, אלא שומרת על פאסון
הדרך אולי להסביר מהו פרסום יכולה לעבור בעיקרון גם דרך מקרר גבינות, או כל סטנד צרכנות אחר שבהחלט יוצר תחושת אי בטחון באשר לאפשרות שהגאודה של משק X תגבר על הגאודה של משק Y. שאלת השאלות היא אגב, לא מהי הגאודה הכי טובה כי כידוע על טעם ועל ריח ממש לא צריך להתווכח, אלא מיהו אותו משרד פרסום שמקדם את הגאודה וזה בעצם יסביר בבוא העת, למה הגאודה של X מתמעטת...
×