עוד לא הייתה מעולם כזאת הזדמנות למפרסמים. בואו נראה מה היה לנו, ומה יש לנו עכשיו. היו לנו מסעות פרסום בעיתונים וקמפיינים שיווקיים, ואירועי קידום מכירות, ושלטי חוצות, וג'ינגלים, וסרטי פרסומת ולא ידעו המפרסמים אפילו בשום רגע עם ההשקה שלהם תצליח או לא! אם המוצר שלהם יתחבב על ההמונים ומה יהיה אפקט הפרסום. אף פעם לא ידעו. לפעמים זה לקח כמה שנים להבין...
פעם הייתה פקולטה אחת לכלכלה ומכסימום 2 פקולטות ללימודי רפואה. היום בנוסף לאוניברסיטאות חדשות, הטכניון ועוד אנו מוצפים במכללות בין תחומיות ולא בין תחומיות, אוניברסיטה פתוחה שמבטיחה לך תואר ועוד מאות קורסים טובים בתחומים מקצועיים שונים. מה כל זה אומר? שיש היום הרבה יותר מאשר בעבר המון עורכי דין, אנשים שלמדו כלכלה ומינהל עסקים, בוגרי לימודי תקשורת,...
חלל עבודה טכנולוגי מעורר השראה הממוקם בבית הנסן, ומעודד מצוינות וחשיבה יצירתית תוך מתן גישה חופשית לכלי ייצור דיגיטליים מתקדמים. מטרת פיקו מייקרס היא הנגשת כלי הייצור המתקדמים ויצירת קהילת מייקרים מקומית תוך שילוב אוכלוסיות מגוונות מהעיר. פיקו מייקרס מצויד במיטב הכלים ליצירה דיגיטלית כולל מדפסות תלת ממד, ערכות ארדואינו ועוד. פיתחנו עבורו שפה מיתוגית שנעה בין שפה טכנולוגית מתקדמת לבין שפה משחקית וקורצת. התוצאה היא שפה עדכנית בעלת תנועה שמדגישה תהליכים, אבל כאלה שנעשים בכיף. שווה לקפוץ לשם, ואם יש לכם ילדים/ות בגילאים המתאימים, רוצו לרשום אותם
הדרך אולי להסביר מהו פרסום יכולה לעבור בעיקרון גם דרך מקרר גבינות, או כל סטנד צרכנות אחר שבהחלט יוצר תחושת אי בטחון באשר לאפשרות שהגאודה של משק X תגבר על הגאודה של משק Y. שאלת השאלות היא אגב, לא מהי הגאודה הכי טובה כי כידוע על טעם ועל ריח ממש לא צריך להתווכח, אלא מיהו אותו משרד פרסום שמקדם את הגאודה וזה בעצם יסביר בבוא העת, למה הגאודה של X מתמעטת...

עמותת סיכוי פנתה אלינו כדי לעשות סדר בארבע קבוצות תיירות בגליל. היה להם חשוב לשמור על הזהות העצמאית של כל מותג, וכן היה להם חשוב שהטפל בלוגואים אך ללא שינוי משמעותי. ראשית, בודדנו צבעוניות לכל קבוצה, כדי לבדל כל קבוצה מהשניות. שנית, איחדנו את השפה החזותית. טיפוגרפיה, גריד ואופי. שלישית, יצרנו מותג אב ראשי, שיאגוד וירכז בתוכו את כלל הקבוצות. פעולה זו יוצרת סדר ומבטלת את התחרות הפנימית המיותרת שהתקיימה בין הקבוצות השונות, ובמקום זאת מבטאת שפע ומגוון. עמותת התיירות דרכים שלובות دروب متداخــــــلة פועלת בעברית וערבית, מה שהוסיף לאתגר, בו אנו מקווים שעמדנו בגבורה
לכבוד שבוע העיצוב בירושלים חוברים וי מייק קארפטס לצמד המעצבים הגרפיים הירושלמי, סטודיו גרוטסקה. איתם טובול ושירה גליק להוטים באותה המידה אחר תבניות, צבעים ותקשורת ישירה. יחד הם צברו תיק עבודות עשיר של עיצוב גרפי ודיגיטלי, מסחרי כמו גם עצמאי. לאחר חודשיים של שיחות אינטנסיביות, באופן דיגיטלי ופנים אל פנים, יצרו שני הגופים האלה עבודות המדברות זו עם זו. אל מול שטיח חדש של ההולנדים. המורכב מעפרונות, עבודה קפדנית של איסוף פרטים לכדי שלם הרמוני אחד, בוחרים סטודיו גרוטסקה לבצע מהלך הפוך ולפרק עשרות דימויים ומסרים, בצורה רנדומלית שאין לדעת מה תוצאתה תניב דרך שימוש ב-144 פנקסים מלאי דימויים. בעוד השטיח חי בדיאלוג עדין עם הקהל וקיומו תלוי בהפרדה ממנו, אצל גרוטסקה הקהל מוזמן לבוא ולתלוש כל דף שירצה, ולמעשה העבודה תלויה באינטראקציה זו. יחד, שתי העבודות מהדהדות תהליך בלתי פוסק של כתיבה ומחיקה, גילוי וכיסוי
בשנים האחרונות עולם הצרכנות השתנה, הצרכנים חסמו עצמם לערוצי השיווק המקובלים, יש להם יס/הוט עם ממירים מקליטים, והם מריצים קדימה את הפרסומות בטלויזיה, הם מתעלמים מהפרסומות או מעמודי הפרסומות בעיתונים, והגלישה שלהם באינטרנט הפכה לנטולת מודעות, אם בשל חוסמי מודעות או בשל התעלמות מוחלטת מהפרסום.הם לא מתעניינים יותר בבאנרים הקופצים, בכפתורים או במודעות... 
×