PRACTIC הוקם בשנת 2003 על ידי אורלי שפירא וסיפק מאז שירותי ייעוץ וליווי שיווקי ליותר מ-100 לקוחות. בPRACTIC איננו מתמקדים באסטרטגיה אלא בתוצאות, לכן אנו מקדישים 90% מהזמן ליישום תהליכים שיווקיים במטרה להגיע ליעדים שנקבעו. הכלים בהם אנו משתמשים יצירתיים ועדכניים וכוללים פעילויות מסורתיות כמו שיתופי פעולה ופנייה ממוקדת ללקוחות ופעילויות דיגיטליות עם הכלים המתקדמים ביותר.
למתג בית ספר זו לא משימה פשוטה, בטח שלא בעולם טכנולוגי-משתנה במהירות. ומשימות לא פשוטות אנחנו אוהבים!אחרי ניתוח קהל היעד, המתחרים ושדה הפעילות, החלטנו להתמקד בערך הגבוה שהם יודעים לתת שם, בטח בתמורה לכסף. קראנו לזה "מודל איקאה", שזה אומר מוצר ברמה מאוד גבוהה במחיר נמוך מהמתחרים. וכשזה ישאל "איפה חסכתם עלי?" נענה לו שחתכנו את כל מה שמיותר, והשארנו מודל רזה שעובד. ועוד איך עובד. במסגרת הידוק וחידוד המסר ברור היה שהשם שבחרנו מושלם
חלל עבודה טכנולוגי מעורר השראה הממוקם בבית הנסן, ומעודד מצוינות וחשיבה יצירתית תוך מתן גישה חופשית לכלי ייצור דיגיטליים מתקדמים. מטרת פיקו מייקרס היא הנגשת כלי הייצור המתקדמים ויצירת קהילת מייקרים מקומית תוך שילוב אוכלוסיות מגוונות מהעיר. פיקו מייקרס מצויד במיטב הכלים ליצירה דיגיטלית כולל מדפסות תלת ממד, ערכות ארדואינו ועוד. פיתחנו עבורו שפה מיתוגית שנעה בין שפה טכנולוגית מתקדמת לבין שפה משחקית וקורצת. התוצאה היא שפה עדכנית בעלת תנועה שמדגישה תהליכים, אבל כאלה שנעשים בכיף. שווה לקפוץ לשם, ואם יש לכם ילדים/ות בגילאים המתאימים, רוצו לרשום אותם 

בשנים האחרונות עולם הצרכנות השתנה, הצרכנים חסמו עצמם לערוצי השיווק המקובלים, יש להם יס/הוט עם ממירים מקליטים, והם מריצים קדימה את הפרסומות בטלויזיה, הם מתעלמים מהפרסומות או מעמודי הפרסומות בעיתונים, והגלישה שלהם באינטרנט הפכה לנטולת מודעות, אם בשל חוסמי מודעות או בשל התעלמות מוחלטת מהפרסום.הם לא מתעניינים יותר בבאנרים הקופצים, בכפתורים או במודעות...

מיתוג מסעדת "נחמן" החלבית המעולה שיושבת בכיכר המוזיקה. הקו שבחרנו בו הוא שחור לבן בלבד. אפילו בלי אפורים. אז איך בכל זאת מכניסים "צבע" כדי לא להשאיר את העיצוב מאופק מדי? בכל זאת, מסעדה עם פיצות טעימות ועשירות בטירוף. התמקדנו בטקסטורות וקווים ידניים שונים, שמעניקים מקצב ג'אזי - שמהווה השראה עיקרית - לכל מוצר. החל מהלוגו, וכלה באלמנטים הגרפים הנלווים. התוצאה שהתקבלה מקלילה אפילו מארז פיצה צבוע שחור, אבל יחד עם זאת לא גורמת למותג להתפס כפיצריה שכונתית, אלא שומרת על פאסון
אחרי חודשים של פיתוח - קוטפים את פירותיו של המיתוג מחדש של גינות קהילתיות ירושלים (היינו חייבים את המשחק מילים...). בתחילת התהליך שאלנו את עצמנו מה הרלוונטיות של גינה קהילתית לעת הזאת? הפיתרון היה להצמד לערכים הבסיסיים שהגינה טומנת בתוכה: טבע/חיים, קהילה/חברה ופשטות/תמימות (במובן החיובי של המילה). פיתחנו שפה שמהדהדת את המגע עם האדמה, צבעונית ומרובת אלמנטים, שמסודרים כמו ערוגות 

מיתוג מחדש של תזמורת פירְקַת אלנוּר למוסיקה קלאסית מזרחית. פרויקט מאתגר ומרגש, שאפשר לנו לחשוב מחדש על מהי מוסיקה ערבית קלאסית במרחב שלנו וכיצד מבטאים אותה ויזואלית. הפיצוח הגיע כשנפל הז'יטון שהשפה שאנחנו רוצים ליצור, ומקווים שגם הצלחנו, היא שפה שמתאימה לכל תזמורת קלאסית מהשורה הראשונה באשר היא, מתוך הסתכלות בינלאומית ולא בהכרח לוקאלית. היה לנו העונג לעבור את המסע הזה יחד איתם. מאחלים לפירקת אלנור הצלחה רבה בארץ ומחוצה לה
במחקר של Copyblogger הוכח כי בממוצע רק 2 מכל 10 אנשים שיקראו כותרת כלשהי ימשיכו לעמוד התוכן המלא. בתור איש שיווק שרוצה כניסות רבות ותנועה מתמדת באתר העסק שלו, המטרה המרכזית בסופו של דבר זה לצוד את עינו של הלקוח כך שישאר באתר. ככל שהלקוח הפוטנציאלי ישאר באתר לאורך זמן הוא יוכל להפוך ללקוח קיים. ישנם כלים רבים שמסבירים איך עושים זאת נכון, קיבצנו לכ...

וואו! זה היה מסע ארוך ממעמקי הים ועד לירושלים, בואכה אזור תעשייה תלפיות. איך ממתגים מחדש את הצוללת הצהובה?! איפה מתחילים ואיך מונעים מכל האוהדים השרופים שלה לא לצאת בהפגנה "למה גנזו את סמל הצוללת?"... החלטנו להתמקד באווירה האורבנית והנוכחת שמביא האזור בו הצוללת שוכנת, ולוותר על השפה הפסיכדלית ששאבה השראה מהביטלס. עיצבנו לוגוטייפ בעברית ובאנגלית, ומשם זרמנו לעולם שכולו פסים. במקביל עבדנו על עיצוב מחדש לאתר, שאוטוטו יעלה לאוויר, וכל שאר מה שצוללת צריכה. שזה, בעיקר, סטייל
גרין קאסט הינה חברה המנהיגה מהפכה בענף הבניה: בלוקי תבנית ליציקה, החוסכים 50% מזמן הבניה. והשוס הכי גדול, אותו החלטנו להדגיש משמעותית בשפה המותגית: בניה ירוקה. מה זה אומר? גם חומר ממוחזר, גם בידוד תרמי שחוסך עלויות חימום/קירור ועוד. פיתחנו שפה הלוכדת בתוכה את שני האלמנטים החשובים של המותג, שנדמים כמנוגדים: עולם הטבע הרך מצד אחד (בצבעוניות, בסמל הצומח ועוד) ועולם הבניה הנוקשה (בקוד הטיפוגרפי, בשפה הריבועית, באינפוגרפיקות ועוד) מצד שני. בנוסף, מכיוון שהטכנולוגיית ייצור הבלוק חדשנית, יחסית לתחום הבניה השמרני, החלטנו להתכתב עם עולם ההייטק, סביבת מסך ואווירה ממשקית. וכך, כל ערכי הליבה של המותג - חדשנות, סביבתיות ואיכות - מתלכדים יחד לשפה אחת שלמה
לא מעט אנשים במדינת ישראל ניזונים ממדורי ביקורת. זה מתחיל ממדורי אוכל, עובר למדורי ספרים, פוליטיקה ועוד. זהו המצע עליו הם מתבססים ואשר מוביל להשקפת עולמם ובהמשך- לרכישה תלוית ביקורת. אם הם קראו על מסעדה טובה, הם כבר ידברו על זה בסלון, אחר כך הם יגיעו אליה, וזה בדיוק מה שהם יעשו כאשר יחליטו לקנות את הספר המומלץ, לראות את הסרט הנהדר וכו'. אנשים רבי...
×