אירועים היום כפי שכולנו מבינים, הם לא רק אירוע. בעולם של מיתוג, הפך המיתוג ליוזמה פרטית וכל אירוע שמכבד את עצמו, מצטייד בשלל אינסטרומנטים שממתגים אותו. אם לעסק ממותג יש את השם והלוגו הנכון, הניירת והאתר, הרי שלאירוע ממותג יש את הנוסחה שלו להגיד: אני הכי טוב והיום עושים את זה בכל מיני דרכים. זה מתחיל מעיצוב האירוע, קביעת קונספט נושא (כן אין היום סתם...
בשנים האחרונות עולם הצרכנות השתנה, הצרכנים חסמו עצמם לערוצי השיווק המקובלים, יש להם יס/הוט עם ממירים מקליטים, והם מריצים קדימה את הפרסומות בטלויזיה, הם מתעלמים מהפרסומות או מעמודי הפרסומות בעיתונים, והגלישה שלהם באינטרנט הפכה לנטולת מודעות, אם בשל חוסמי מודעות או בשל התעלמות מוחלטת מהפרסום.הם לא מתעניינים יותר בבאנרים הקופצים, בכפתורים או במודעות...
מיתוג למבשלת אודיז המיוצרת בכפר גלעדי שבגליל העליון, וצופה להר החרמון. המתכון של אודיז הועבר מאב לבנו, שאהבתם לבירה דחפה אותם להקים במשותף את המבשלה הצפונית. מעיין "עין השומר", אשר נובע למרגלות החרמון, מספק את המים הטהורים המשמשים לייצור הבירה. מבשלת אודיז כוללת שלושה סוגי בירה. כל אחד מהם מקבל את טעמו הייחודי מהטרואר הגלילי. את כל זה ארזנו יחד לסדרת תוויות מהנוף הגלילי, כאשר בכולם החרמון צופה ממעל, והחיות הטיפוסיות לאזור נוכחות לאורך כל הדרך. התוצאה שהתקבלה הינה חוויה גלילית-ישראלית ייחודית בצבעים, בטקסטורות ובאווירה הכללית
לכבוד שבוע העיצוב בירושלים חוברים וי מייק קארפטס לצמד המעצבים הגרפיים הירושלמי, סטודיו גרוטסקה. איתם טובול ושירה גליק להוטים באותה המידה אחר תבניות, צבעים ותקשורת ישירה. יחד הם צברו תיק עבודות עשיר של עיצוב גרפי ודיגיטלי, מסחרי כמו גם עצמאי. לאחר חודשיים של שיחות אינטנסיביות, באופן דיגיטלי ופנים אל פנים, יצרו שני הגופים האלה עבודות המדברות זו עם זו. אל מול שטיח חדש של ההולנדים. המורכב מעפרונות, עבודה קפדנית של איסוף פרטים לכדי שלם הרמוני אחד, בוחרים סטודיו גרוטסקה לבצע מהלך הפוך ולפרק עשרות דימויים ומסרים, בצורה רנדומלית שאין לדעת מה תוצאתה תניב דרך שימוש ב-144 פנקסים מלאי דימויים. בעוד השטיח חי בדיאלוג עדין עם הקהל וקיומו תלוי בהפרדה ממנו, אצל גרוטסקה הקהל מוזמן לבוא ולתלוש כל דף שירצה, ולמעשה העבודה תלויה באינטראקציה זו. יחד, שתי העבודות מהדהדות תהליך בלתי פוסק של כתיבה ומחיקה, גילוי וכיסוי
שיווק, פרסום וקידום אתרים הן הדרכים להגדיל את כמות הלקוחות הפוטנציאליים המכירים את הארגון, המתעניינים המוצרים או בשירותים שאנחנו מוכרים - וגם את אלה שפונים אלינו, והופכים לקוחות של העסק. דרך רשת האינטרנט, ניתן לבצע תהליכי פרסום וקידום ממוקדים או מרחבים, קצרים או ארוכים, ובעלי מאפיינים רבים ושונים שיתאימו בדיוק לתחום העיסוק וללקוחות הפוטנציאליים ש...
קידום אורגני (Search Engine Optimization) הינה שיטת קידום שמטרתה הקפצת האתר למקומות הגבוהים ביותר בגוגל, הרי כל אתר רוצה להיות בעמוד הראשון של גוגל. מחקרים מראים שמעטים הלקוחות שעוברים לחיפוש בדף השני של גוגל ולכן ככל שאתה יותר למעלה במנוע החיפוש קופצים הסיכויים לכניסות לאתר של העסק דבר שגורם ללקוחות פוטנציאליים - משמע רווחים, לידים ומכירות. עבו...

שפה חזותית חדשה ומקיפה לקואליציית תג מאיר: אור במקום טרור, אשר מהווה נדבך חשוב מאוד במציאות הישראלית העכשווית. אנחנו גאים מאוד בתוצאה, ועוד יותר גאים לקחת חלק בתהליך שהארגון עבר. ראשית, החלטנו לשמר את הצבעוניות המקורית (בולטת מאוד בסבך הארגונים המקבילים) אך לוותר על הלוגו (מילולית הלוגו היה תג, שמאיר...). שנית, החלטנו לחזק את המימד היהודי של הארגון ולהבליט את המוטו - סור מרע ועשה טוב . שלישית, פיתחנו שפה דואלית שמגיבה לפשעי שנאה מחד (באמצעות אייקון של "איקס" יחד עם המלל "סור מרע", ומדגישה את היוזמות החיוביות מאידך (באמצעות אייקון של "וי" יחד עם המלל "עשה טוב". בנוסף כמובן שדאגנו לעצב סט אייקונים, ניירת, גריד פרסומי ואתר אינטרנט
מה ההבדל בין עיצוב לוגו וקטורי לבין עיצוב לוגו בפוטושופ? עיצוב לוגו נשמע אולי עניין פעוט ופשוט, אך בבואנו לעצב לוגו יש לקחת בחשבון פרמטרים רבים כגון נראות הלוגו ונראות הצבעים על מרקמים ושטחי פרסום שונים. כיצד הוא ייראה בשחור לבן במידה ויועבר בפקס? האם הוא פשוט ופרקטי וייחרט בזיכרון הצופים? האם הלוגו בעצמו ופונט הכיתוב מותאמים לאופי החברה? ישנה ח...
עוד לא הייתה מעולם כזאת הזדמנות למפרסמים. בואו נראה מה היה לנו, ומה יש לנו עכשיו. היו לנו מסעות פרסום בעיתונים וקמפיינים שיווקיים, ואירועי קידום מכירות, ושלטי חוצות, וג'ינגלים, וסרטי פרסומת ולא ידעו המפרסמים אפילו בשום רגע עם ההשקה שלהם תצליח או לא! אם המוצר שלהם יתחבב על ההמונים ומה יהיה אפקט הפרסום. אף פעם לא ידעו. לפעמים זה לקח כמה שנים להבין...
×